Strategii
Strategia de investiții
Fiecare investitor de succes are o proprie strategie, care îl ajută să activeze și să aleagă metodele prielnice pentru dezvoltarea afacerii sale. De regulă, investitorii aleg strategii preferate de investire și de a câștiga venituri.
Strategiile pieței de investiții
Pe piața investițiilor există diferite tipuri de acțiuni strategice. În funcție de riscul și atitudinea față de profitabilitate, acestea sunt împărțite în trei domenii:
Strategie agresivă. Această strategie vizează obținerea unui randament mare al investiției (de la 50% pe an). În același timp, investițiile sunt însoțite de un risc sporit. Contribuțiile se fac la proiecte fără o garanție a rentabilității capitalului investit. Termenul pentru aceste investiții e de 3 sau mai mulți ani. Aceste proiecte au o garanție redusă și necesită o monitorizare constantă.
Strategie moderată. E vorba de investițiile cu o garanție parțială de returnare a capitalului. Veniturile dintr-un astfel de proiect de afaceri sunt proiectate la nivelul de 20-30% pe an.
Există riscul pierderii fondurilor investite, dar probabilitatea este mai mica, decât în cazul investițiilor strategiei agresive. Natura investiției pentru astfel de strategii este moderată – de 2-3 ani.
Metoda conservatoare. Această strategie este cu un nivel scăzut de risc. Opțiunea conservatoare de investiții este potrivită pentru investitorii, care nu au o experiență investițională specială. Câștigul e de 15-20% pe an, în schimb riscul de a vă pierde investiția este minim.
Conform criteriului eficienței pieței și a participării investitorilor la proiecte, strategiile de investiții sunt de două tipuri:
tipul activ: cu participarea directă a investitorului la toate operațiunile. Acest tip de investiție presupune un profit instantaneu. Investitorul ajustează volumul investițiilor, selectează obiectele, gestionează tranzacțiile;
tipul pasiv: neagă necesitatea unui management activ al investițiilor, presupune o strategie bazată pe principiul „investește și menține”. Presupune obținerea veniturilor din participarea la acest proiect de afaceri pe termen lung – din modificări de prețuri, inflație și alți indicatori macroeconomici.
Parametrii strategiei fondului
Strategia de investiții a Fondului Național pentru Protecția și Promovarea Investițiilor implică tactici flexibile de gestionare a capitalului pe piață în diferite condiții de piață.
Suntem convinși, că e important de a fi stabili pe piața investițiilor și, în același timp, de a oferi servicii de diferite tipuri de direcții strategice, ceea ce va permite fiecărui investitor și proiect de afaceri să selecteze o opțiune de parteneriat în condiții favorabile pentru sine.
Sarcinile și obiectivele noastre vizează dezvoltarea, de aceea specialiștii noștri:
- efectuează periodic analize aprofundate ale activelor și condițiilor pieței;
- monitorizează situația economică din țară și de pe piața investițiilor;
- face prognoze pentru creșterea activelor portofoliului de investiții și a PIB-ului în Moldova;
- studiază peisajul economic general.
Toate acestea fac posibilă situația de „a fi la curent” și de a alege modalități eficiente de promovare și protejare a investițiilor.
La dezvoltarea strategiei Fondului s-a ținut cont de următorii factori:
- reducerea riscurilor;
- creșterea profitabilității;
- economisirea lichidității.
Am mobilizat toată experiența și efortul nostru de management în menținerea oportunităților de afaceri și de investiții la cel mai înalt nivel.
Fondul Național de Investiții pentru protecția și promovarea investițiilor oferă strategii conservatoare, pentru a se asigura, că riscul investițional e minimizat.
În același timp, participarea investitorilor poate fi realizată atât conform unei strategii active, cât și pasive, în funcție de interesele părților.
Bazele strategiei Fondului
Principalul obiectiv strategic al Fondului Național pentru Protecția și Promovarea Investițiilor este de a găsi noi tehnologii de investiții pentru prosperarea companiei.
Cu indicatori pozitivi de funcționare a fondului și minimizarea pierderilor, proiectele se pot baza pe participare, mizând la un rezultat financiar de succes.
Prin urmare, strategia noastră se bazează pe următoarele principii:
Menținerea stabilității financiare. Optimizăm cheltuielile, tratăm economiile în mod responsabil și accelerăm cifra de afaceri a activelor pentru a menține solvabilitatea și impozabilitatea Fondului.
Controlul strict al costurilor și al riscurilor. Specialiștii noștri constant controlează situația pentru a optimiza riscurile – echilibrăm costurile marginale cu beneficiile marginale.
Creșterea performanței operaționale și financiare. Performanța financiară și ratele depind de managementul strategic și de extinderea relațiilor. Planificăm cu atenție toate modificările financiare, pentru a avea efect pozitiv asupra creșterii indicatorilor investitorilor și proiectelor.
Extinderea zonelor de afaceri. O acoperire largă a întreprinderilor cu direcții diverse, implementarea strategiilor de diferite niveluri și tipuri permit extinderea structurii Fondului și creșterea capitalului.
Creșterea capitalizării de piață a portofoliului de investiții. Susținem valoarea companiei și intensitatea operațiunilor comerciale și a investițiilor, creând o garanție de încredere pentru partenerii și clienții noștri.
O structură bine gândită și politica de personal. În activitatea Fondului ne concentrăm asupra structurii organizaționale, astfel încât să acopere toate domeniile – analitică, planificare, afaceri. Un atare sistem complet contribuie la buna executare a sarcinilor. Lucrăm activ pentru îmbunătățirea standardelor de guvernanță corporativă.
Diversificarea nișei de investiții și a activelor permite de a menține activitatea Fondului într-o poziție relevantă și de a găsi modalitățile de succes de implementare a investițiilor.
Investițiile în diferite proiecte vă vor permite să obțineți un profit maximal.
Fondul Național pentru Protecția și Promovarea Investițiilor desfășoară activități corecte și transparente, ceea ce ne permite să fim competitivi.
Relațiile de încredere și permanenta asistentă a investitorilor și clienților sunt unul dintre elementele de bază a misiunii noastre strategice.
Suntem aleși pentru că suntem buni profesioniști, iar acest deziderat creează o baza temeinică pentru un parteneriat pe termen lung.